24/3-13

Tja tja!

Livet. Jag har inget liv och ändå hinner jag inte med någonting känns det som. Kan det bero på att jag ju faktiskt kollar på serier ca 763h/vecka? Det känns ju lite tveksamt, men kanske. Skyller hellre på jobbet dock, det känns mer vuxet.
Och på tal om vuxet så klättrade jag nyss upp i ett träd ute på gården, vuxenpoäng på det?

Kämpar på med träningen men har fått ändra lite i upplägget pga dum handled. Krigar på i vilket fall som helst. Beach 2013 won't know what hit it.
Tog för övrigt min sista snus måndagen den 18e februari kl 13.20, dvs drygt en månad sen. BOOYAH! (Det är lugnt, ni behöver inte ge mig creds för det, jag highfivar mig själv varje dag,) Hyfsat nöjd är jag faktiskt.

Annars då? Jodå, det håller. Jag håller. Någon måste hålla och jag råkar vara en utmärkt hållare.

Kommentarer
Postat av: Sofichuu

Hallå? Var är du?

2013-04-16 @ 17:12:20
URL: http://insulsitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0