28/1-13

Kom på något sketabra att skriva om häromdagen.. men med ett minne som må vara bra, men fruktansvärt kort har  det helt enkelt försvunnit från mitt söta lilla huvud.

Så det får väl bli en liten resumé av det som har hänt sen sist istället.

I fredags fick Ennis lämna jordelivet. Det var det tyngsta beslutet jag någonsin har fattat. Nu såhär några dagar senare känner jag dock att det verkligen var rätt beslut, men ni skulle bara veta hur tomt det är. Tomt och tyst. 
Spenderade första natten tokbölandes i min koja hemma hos morsfarsan och på lördagen tog jag med Indra hem igen och skedade med henne hela natten. Att äntligen kunna ha henne hemma igen gör trots allt att det känns lite lättare att Ennis inte finns kvar.
Har fått massor av superfint stöd från mina vänner. Tusen tack för det. Ni är så fina hela högen. <3 

Lillgossen när vi hämtade hem honom. <3


Drog ett ordentligt pass på gymmet på lördagen också, men sen har kroppen fått välbehövlig vila både igår och idag. Knarkar mig igenom Buffy the vampire slayer för tillfället och börjar närma mig slutet på säsong 2. Hon är så satans grym! Tusen gånger ballare än mesBella.



Annars då? Skam den som ger sig säger jag bara. Nu har jag den jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0