23/1-13

Jag har blivit spritt språngande galen! Börjat komma igång med träningen med andra ord och det är så inte min grej egentligen. Men det ska bli min grej. Det börjar bli min grej.
Äter som en häst också. Frukost, lunch, middag och kvällsmat till skillnad från att ha ätit bara 1-2ggr/dag tidigare. Dessutom äter jag vettigare mat. Blir väl kanske automatiskt så när man börjar träna?
Det gäller att göda musklerna, spec när man är en magerskrika som jag. För jag fick precis veta att man inte kan bygga muskler av skinn och ben.. visste ni det? Revolutionerande information må jag säga.

Min storartade plan:

Måndag: Armbryting
Tisdag: Gymmet
Onsdag: Vila
Torsdag: Armbrytning och/eller gymmet
Fredag: Simning
Lördag el. söndag: Uteaktivitet. T.ex. skidor, kickspark eller ridning.

Det sjuka är att det inte ens känns jobbigt när jag ser på det. BARA ROLIGT: Helt magiskt.


I övrigt händer det inte så mycket. Jag samlar mest bara inre styrka inför fredagen. Den kommer inte att bli rolig.
Vissa beslut man fattar här i livet är helt enkelt galet jobbiga, även när man innerst inne vet att det är rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0