16/1-13

GRATTIS STOREBROR PÅ FÖDELSEDAGEN!
Ja må du leva osv. :)

Glassig dag på jobbet idag. bortsett från övertiden. Den var onödig.
Fick hur som haver skjutsa en bunt icke engelsktalande schweizare från Icehotel till Narvik och det tog nästan hela dagen. Det var dimmigt nå så gujävulskt mellan Kaisepakte och gränsen, men sen blev det minsann kanonväder. Fast det vet mina kunder ingenting om.. dom bara snarkade. Hah. Antar att det är lätt att slappna av och somna när man åker med ett kvinna som kör som en gud.. nästan så jag somnar själv ibland faktiskt.

Väl framme i Narvik åkte jag på Statoil och drygade mig för kassörskan på min fabulösa låtsasnorska. Hon såg så sur och bitter ut att jag inte kunde låta bli. Förväntade mig stryk men fick en korv istället. EN KORV INLINDAD I BACON. Himmelriket kallar jag det. Ska flytta till Norge. Det är tjusigt där, kolla ba på mitt fina kollage!



Efter avslutat pass tog jag mig i kragen och gjorde det. Ja, precis. Jag gjorde DET. Och det gick hur bra som helst. Fast det kostade chefen en del.. men som han själv uttryckte det. "Det är du värd!"
Är man bra så är man. 

..ja alltså, jag hämtade ett gymkort.
Steg 1 är med andra ord avklarat, nu ska jag bara lyckas pallra mig dit och träna också.. lite nervöst är det ju med tanke på att jag inte har satt min fot i ett gym på åtminstone 6år och då var kompanjonen och vapendragaren Sofi med. NU ÄR JAG JU ENSAM. Hjälp? Jag behöver en PT.. alternativt någon som följer med och håller mig i handen. Who's with me?


Kommentarer
Postat av: Sofichu

Ta med Malin! Hon behöver ju träna sin stackars rygg!

Svar: Hon vill inte.. tycker inte att hon har tid. Vilket inte jag heller har, men hon älskar nog sina hundar mer än jag gör. ;)
Malin

2013-01-16 @ 18:45:48
URL: http://insulsitas.blogspot.com
Postat av: Sofichu

Förresten kommer det att gå jättebra. Nästan skönare att gå själv, i med hörlurarna och digga lite så kör du. Alla gym man är ny på får man en genomgång av en instruktör så man gör rätt vid maskinerna, sedan är det bara att sätta igång. Hejja hejja!

Svar: Ja bara att bita ihop och göra slag i saken. Har redan gjort grymmaste spellistan till just detta ändamål. :D
Malin

2013-01-16 @ 18:47:31
URL: http://insulsitas.blogspot.com
Postat av: Sofichu

Oj! Tänker du nu nog säkert. Jävlar vad många kommentarer, jag måste vara jättepoppis. Så var det bara jag. Förlåt.

Svar: Och nu fick du lika många svar! Hähä. Hämnden är ljuv. ;)
Malin

2013-01-16 @ 18:48:37
URL: http://insulsitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0