Det var det.

Julen är över för i år, ifall någon missat det.

Det känns som att jag gick upp minst 7kg, eller ja kanske 2kg iaf. Har frossat loss hejvilt på kikärtsbiffar, finska lådor och ugnsrostade rödbetor.. SÅ JÄVLA GOTT. Och mammas julstjärnor! (Smördegsbakelse med plommonpuré.) Vilket flax ändå att just lilla jag föddes in i alla de bästa finska traditionerna.

Annars då? Jo, när en kämpar som hårdast för att inte falla så lyckas det allt som oftast ha motsatt effekt. Det är lite jobbigt, men jag lägger fokus på annat så löser det sig säkert. Var sak har sin tid.
Och det finns gott om andra saker att fokusera på! Karriären tar t.ex. lite nya vändningar inom kort. Bara en sån sak. 
Efter ett samtal med världens bästa tornedarling fick jag dessutom ett plötsligt sug efter att befinna mig på Bråvalla dagarna innan jag korsar halva Atlanten. Det tål att spånas vidare på! Min fru kommer ju för tusan att vara där. Ja, Melissa Horn alltså. Jag måste ju nästan dit och slå på charmen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0