Little miss overthinker.

Jag tänker alltid för mycket. Överdrivet mycket. Det känns både onödigt och tråkigt.
Det är klart, lite måste man ju tänka, men ibland är det nog lika bra att bara göra och ta eventuella konsekvenser senare.

Helgen har varit awesome! Var ledig i 4 dagar och hann med så sjukt mycket att det känns som att jag varit ledig i 2v. Har hunnit städa (en hel jävla dag), grilla, åkt skidor, kört hundspann, myst i solen och hängt både en och två och tre ggr med klimpfjällan.
Idag slungades jag tillbaka in i verkligheten igen. Jag har varit till gälka, need I say more? Imorrn ska jag dit två svängar. Whoopiedoo! Men det är faktiskt rätt skönt att jobba också.

Sitter i Jukkas nu. Mor är i gälka och håller kurs och pappsen är och bygger kök nånstans så djuren behövde lite Malinkärlek.. eller ja, mat. Egentligen. Jag behövde också mat. Jukkas är fylld av mat. That's why I love this place.

Kommentarer
Postat av: Ida

Veeet du nått konstigt? Jag saknar faktiskt Jukkas lite.. hehe. :)

2012-03-06 @ 22:58:31
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/
Postat av: Sofi

Tänka är bra, men att älta saker kan däremot vara ganska onödigt. Ändå håller man på.

2012-03-07 @ 09:47:56
URL: http://insulsitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0