Det är ett hårt liv, men nån måste leva det.

Jag älskar vårvintern. ÄLSKAR. Sånt här väder som det är idag skulle det kunna få vara jämt. Sol, kring nollan och snö på backen. Så fort jag får lite tid över sticker jag ut med släden och bara njuter. Är så jäkla glad att jag flyttade tillbaka hit så ni anar inte.

Under helgen var mina ordinarie lånehundar bortresta så jag lånade Joxas brorsa Jeff och hans plastbrorsa Ben istället. Dom hade aldrig sprungit i spann men skötte sig jättebra. Sjukt kul att köra Indravalparna! Jag är en väldigt stolt "mormor" ska ni veta. Lite sugen på att dra ihop alla 6 valpar som bor i stan och köra dom tillsammans. Vore kuligt.. och säkert lite kaosartat.





Annars har jag inte så mycket nytt att berätta. Hjärtat och hjärnan krigar lite och övriga jag väntar med spänning på att se vilket organ som vinner.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Tack älskade du. Och jag önskar ju detsamma för dig vetdu. <3

2012-03-15 @ 21:06:53
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0