6/12-12

Till månen och tillbaka. <3
Igår fattade jag ett av mina svåraste beslut någonsin. Jag sa hejdå till en person som jag älskar, den personen som har betytt mest för mig under en lång tid. När det inte funkar, när ingen får ut det man vill ur relationen och man mår dåligt över det.. då finns det bara en utväg. Vi såg ingen annan lösning och gudarna ska veta att vi försökte. Men nu är det över. Det är över på riktigt. Tårarna rinner men det känns ändå rätt. Det är dags att jag fokuserar på mig själv och allt som är mitt. Det är dags att släppa taget.

För att nämna något mycket roligare fyller världens bästa exfru 27år idag. Önskar innerligt att jag hade kunnat vara där och krama om henne och framförallt äta upp hennes gofika. ;)
Grattis vännen! Hoppas din kväll blir lika fin som du är. <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack min finaste frux! Du är underbar och jag hade velat ha dig här. Pussen!

2012-12-06 @ 16:41:35
URL: http://idalinneaogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0