Slut på det roliga.

Semestern är över för den här gången. Jag har inte riktigt fattat att jag ska jobba igen imorgon.. men som tur är får jag sovmorgon och behöver bara brassa gällivare tur och retur. Det är skönt!

Det känns inte riktigt som att jag har koll på läget nu när jag har varit borta i nästan 2v. Vi lever nämligen på 3 adresser för tillfället och alla grejer är utspridda. Minns inte vart allting är! Noll koll, gummiboll. Det är sånt som kan få mig riktigt stressad, jag är faktiskt lite av ett kontrollfreak. Men det löser sig säkert. Jag vet i alla fall vart jag är och det är väl ändå viktigast?

Över till något helt annat. VM i damfotboll är över och Japanerna vann.
Det är lite lustigt. Jag är eg totalt ointresserad av allt vad sport heter, men så fort det är något större evenemang, såsom VM och OS, då sitter jag som klistrad framför tv-apparaten. Speciellt när det lider mot final. Märkligt, men jag är säkert inte ensam om det.
Hur som helst tycker jag att det var roligt att Japan vann, även om de amerikanska brudarna är snyggare. Och det roligaste var ju att matchen var så vansinnigt jämn och därmed spännande! Jag tror att jag ska fortsätta vara fotbollsintresserad ett par dagar till, sen återgår jag till att tycka att det är idiotiskt att springa efter en boll. För det är det ju faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0