En till lista.

Gör en till lista, bara för att.


Röker du?
Sällan.
Snusar du?
Alltid.
Dricker du sprit?
Det händer.
Skolkar du?
Nej sånt är jag för gammal för.
Vilken bil kör du helst?
Volvo V70, -09 eller nyare, det finns inga skönare säten.
Gör du frukosten själv?
Ja, 99,5% av alla mornar. Dvs. av de mornar jag äter frukost.
Har du suttit i rätten?
Som åskådare en gång med skolan.
Har du hett temperament?
Min mamma är finne, jag brås på henne. Behöver jag säga mer?
Vad gör du om dagarna?
Jobbar, sover, äter och skiter.
Har du slagit ner någon?
Nix, men jag hade velat prova. Bara för att känna hur det känns.
Har du pussat någon av samma kön?
ALDRIG! Fy vad äckligt. 
Har du varit på strippklubb?
Nej.
När grät du senast?
Nog trillade det en tår när vi såg sista Harry Potter i fredags.
Vem kan du prata om allt med?
Precis allt? Tjejen. Nästintill allt? Mamma.
Har du solglasögon?
Självklart. Borde dock skaffa ett par med styrka.. ser inte så coolt ut när jag har dom utanpå mina vanliga.
Vem pussade du senast?
Kvinnan i mitt liv såklart. (Men om djur räknas så var det Bria.)
Vem kramade du senast?
Samma som ovan.
Vad är din högsta önskan just nu?
Att våran ekonomi ska ordna upp sig och bli någorlunda stabil, så att vi kan sluta oroa oss för allt vad pengar heter.
Vad heter din hårspray som du använder?
Vilket vad?
Vem gillar du?
Jag gillar många, men jag älskar få.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Röd med ett fräsigt tryck i blått och vitt.
Har du string på dig just nu?
Nähäädu.
Känner du någon som heter Niklas?
Nej det kan jag nog inte påstå.
Har du en bärbar dator?
Nej, jag har två.
Är du blyg?
Ja privat är jag det. Men i min yrkesroll? Nej.
Vad tänker du på just nu?
Jobbet.
Hur gammal är du om 2 år?
En dryg vecka från 27.
Hur lång är du?
172cm. Jag har alltid känt mig lång, men har efter min flytt 60mil söderut insett att det bara var alla andra som var korta.
Vem ringde dig senast?
Pappa.
Hur löd de senaste sms:et du fick?
"Ja. :-)"
När såg du senaste din mamma?
20sek sen, innan hon gick ut ur rummet.
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta. De gifte sig i hemlighet och talade inte om det för någon förrän 10år, 10mån och 10dagar senare. Chockartat I tell you!
Ringa eller messa?
Om det är någon jag känner så har jag inga problem att ringa, är det någon jag inte har full koll på så smsar jag hellre. Jag vill inte råka störa om det inte passar.
Vilken ögonfärg har du?
Bajsbruna.
Vilken är din äkta hårfärg?
Jag startade med en blond kalufs som med åren har blivit mörkare. I nuläget är det mellanbrunt på ett ungefär. Siktar på svart.
Vad gör du om 10 år?
Jobbar på ett jobb där jag trivs, äger ett litet hus och har en fantastisk relation med min käresta.
Hur stor är din säng?
180cm. Annars skulle vi få trängas, jag, min tjej och våra hundar.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor, gärna tjocka sådana.
Vad dricker du till frukost?
Gärna proviva.
Dricker du kaffe?
Varje dag.
Kan du spela poker?
Lite.
Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
Vad spenderar du helst pengar på?
Mina djur.
Äger du dyrbara smycken?
Inte mig veterligen.
Äger du dyrbara jeans?
Nej, varför betala mer pengar än nödvändigt för ett klädesplagg?
Kan du byta däck på bilen?
Öh, ja. Men jag tycker om att leka okunnig kvinna och få karlar att göra det åt mig.  
Prenumererar du på någon tidning?
Nej.
Har du fått fortkörningsböter nån gång?
Otroligt nog aldrig. 
Har du blivit polisanmäld nån gång?
Nej.
Vad skrämmer dej om nätterna?
Inte något, vad jag kan komma på.
Vem är den roligaste människan du känner?
Malleballe kålroth, utan tvekan.
Vad ska du göra nu när listan är klar?
Sova, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0