En lista.

10 saker som jag har gjort 2011:
.: Flyttat tillbaka till Kiruna.
.: Bytt jobb, fast ändå inte.
.: Träffat nya människor.
.: Målat naglarna.
.: Skaffat lite nya kaniner.
.: Varit på festival.
.: Plockat jordgubbar.
.: Lärt mig dricka rödvin.
.: Blivit torrjuckad på benet av en samisk flicka.
.: Kört på ett rådjur.

9 av mina främsta intressen:
.: Hundar/Hundspann.
.:
Familjen.
.: Kaninerna.
.: Vännerna.
.: Hästar.
.: Animal Planet.
.: Film.
.: Sömn.
.: Flickvännen.

8 saker som jag uppskattar:
.: Kärlek.
.: God mat.
.: Trygghet.
.: Vinter.
.: Snö.
.: Familj.
.: Vänner.
.: Ärlighet.

7 saker i rummet där jag är just nu:
.: En tv.
.: En soffa.
.: En brödrost.
.: Ett kylskåp.
.: En matta.
.: Ved.
.: En eldkamin.

6 saker som jag gjorde förra veckan:
.: Åkte till torpet.
.: Hade myskvällar med mamma.
.: Var på auktion.
.: Åt god mat.
.: Hade ensamtid med hundarna.
.: Drack en massa rödvin.

5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
.: Västerbottensostpaj.
.: Hemmagjorda, grillade hamburgare.
.: Entrecôte.
.: Köttfärssås & makaroner
.: Räk- och äggsallad.

4 saker som jag har gjort 2010:
.: Längtat till Kiruna.
.: Kört taxi.
.: Firat jul utan min familj för första gången.
.: Lekt med mina kompisar.

3 saker som jag har gjort 2009:
.: Blivit sambo med världens finaste tjej.
.: Flyttat till ny lägenhet.
.: Fått våran första kaninkull.

2 saker jag ska göra idag:
.: Köra HK-buss.
.: Besöka Gällivare.

1 av mina bästa minnen:
.: 8e aug 2008, när jag frågade om Ida ville bli min. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0