Dagens agenda.

Det regnar idag, jag har ont i magen och är trött i benen.

Strax ska vi till våran lägenhet och hjälpa pappsen att göra om i köket. Vi har egentligen redan fått upp alla överskåp på väggen och underskåpen står där de ska stå. Men då fick pappa för sig att vi ska byta ut 4 av skåpen idag.. så att en bänkskiva han egentligen hade till ett annat kök ska passa. (Farsgubben säljer och monterar kök.)
BÖK! Men blir det billigare för honom så får det naturligtvis bli så. Det är inte jag och tjejen som står för kalaset så det är bara att hänga med i svängarna och hjälpa till. 
Mamma har målat hallen igår, vet inte om det är helt färdigt eller om hon ska måla ett varv till, vi får se. När hon är klar med väggar och tak ska jag i alla fall lägga golvet.
Vitt tak, cremefärgade väggar (med en liten specialarfond) och ekgolv. Jag tror att det blir riktigt fint.


Det ska bli så vansinnigt skönt när vi kan flytta in! Vi är båda två ganska less på våran nuvarande situation, men framförallt Ida. Jag är ledsen hjärtat. Trodde verkligen inte att det skulle ta så här lång tid. :(


Well well, ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0