Ansiktsboksbök.

Fejjan har strulat för mig hela förmiddagen. Jag blir helt handikappad. Vad ska jag nu göra alla mina lediga minutrar? Idas funkar fint, men försöker hon logga in på min användare från sin dator blir skärmen bara vit. Bör jag vara orolig?

Såg en film igårkväll med den tjusiga titeln "Itty Bitty Titty Committee", kändes som en film som passar mig. Heh.
Den var rätt okej. Handlade kort och gott om ett extremfeministiskt gäng b-rudar som ville förändra världen. Alla var lesbiska utom en, men man skulle kunna påstå att hon blev det sen. (Once you go gay..?)

Om 3 dagar fyller jag år, det känns inte bra. Folk påstår att 25år inte är någon ålder.. men jag har åldersnoja ändå. Shit, nu får man ju börja avrunda uppåt.. jag kommer närmare 30 än 20 och vad har jag egentligen åstadkommit i mitt liv? Jag kommer inte på en enda grej.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är ju bara barnet! Vänta ett år till, då du är 26! Då får du se på gammal :P

2011-07-26 @ 13:27:02
URL: http://taggtroden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0