25 bast!

Wöö! Igår blev jag gammal, antik, snart utdöd. 25år.. fattar ni? SNART PENSIONÄR!

Det var en kul dag iaf. :) Jobbade 8-16 och sen bar det av ner till Jukkas. Mamma hade lagat en supergod middag bestående av kall avokadosoppa till förrätt, västerbottensostpaj med räkröra till varmrätt och en tårta (som vi döpte till "röd igelkott i snöstorm") till efterrätt. 
Min bff Malle kom också och firade mig. :D Jag fick finfina presenter av henne! Se bild nedan:




Tack så jättemycket Malleballe! :D Och tack alla andra som förgyllde min dag också.
Har fått presenter sen i maj, så detta var det "enda" jag fick igår. 
Av mamma har jag fått en spabehandling, kläder och allt möjligt bra. Av Ida fick jag en onepiece, AWESOME! Svärföräldrarna bjöd på en shoppingspree på Dollarstore och Linda bjuckade på gomiddag i torsdags. 
Jag är hemskt tacksam för allt, stort som litet. :)

Bestämde mig för att gaya upp mitt liv lite häromdagen och köpte två halsband, fast jag gjorde om dom till ett och mina föräldrar tyckte det såg samiskt ut.. wtf?



Imorgon ska jag, Ida, Malle och Emmpi knalla till trollsjön. :D Blir intressant med tanke på vilket skick min kondition är i. Haha. Men kul blir det oavsett! Tar med Joxa och brorsans vorsteh Rita och så hänger Malles tant Nelly förstås också med. :)
Bilder från det dyker säkert upp nån gång.



Tårtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0